2020/03/07 00:00

支払方法と時期

■支払方法
クレジットカード決済、コンビニ決済、銀行振込決済、キャリア決済、PayPal決済による決済がご利用いただけます。
■ 支払時期
クレジットカード:ご注文時にお支払いが確定いたします。
コンビニ(Pay-easy)決済:ご注文日から5日以内に代金をお支払いください。期限までにお支払いがない場合、自動的に注文キャンセルとなります。
銀行振込決済:ご注文日から5営業日以内に代金をお支払いください。期限までにお支払いがない場合、自動的に注文キャンセルとなります。
キャリア決済:ご注文時にお支払いが確定いたします。
PayPal決済:ご注文時にお支払いが確定いたします。

■ 海外より購入する際に利用出来る決済方法
・PayPal決済
・銀行振込(海外送金の場合、入金確認にお時間がかかります。また、送金手数料は購入者負担となります。)
■ 支払時期
・銀行振込決済:ご注文日から5営業日以内に代金をお支払いください。期限までにお支払いがない場合、自動的に注文キャンセルとなります。
・PayPal決済:ご注文時にお支払いが確定いたします。

Payment 


■ Payment options for international orders
・PayPal
・Bank transfer (Please note that it takes time to confirm payment by international wire transfer. The buyer is asked to pay the transfer charge as well.)
■ Time of payment
・Bank transfer: Please make the payment within five business days from the day you have placed the order. Your order will be automatically canceled if your payment is not confirmed by that time. 
・PayPal: Your payment will be confirmed with your order.

商品の配送

■国内配送について
在庫の有るものは配送のご依頼を受けてから5営業日以内に発送いたします。
発送に5日以上かかる場合はウェブサイトにお知らせします。
実店舗も稼働しているため同じタイミングで在庫切れとなった場合は発送日が
遅れることもございます。
欠品した際やオーダーをいただいた商品は納期を個別にご連絡いたします。

配送方法はいずれかを商品ページからお選びいただけます
・佐川急便 お届け日と配達時間帯をお選びいただけます
・郵便局のレターパックプラス 対面でお届けします。日時指定は出来ません。
(商品により選択出来ない場合がございます)
・レターパックライト A4サイズのパックが郵便受けに投函されます。配達記録が付きます(商品により選択出来ない場合がございます)
・スマートレター 郵便受けに投函されます。配達記録は付きません。(一部商品にのみ採用しています)


■ 海外発送について

DHLで発送いたします。
在庫の有るものは入金確認後、配送のご依頼を受けてから5営業日以内に発送いたします。
発送に5日以上かかる場合はウェブサイトにお知らせします。
欠品した際やオーダーをいただいた商品は納期を個別にご連絡いたします。
不明な点が有れば商品購入前にemamimaまでメールでお問い合わせください。

※国・地域によって、お取扱い地域が制限されている場合がございます。DHL 日本

一部の国・地域宛て海外配送の一時引受停止について 

新型コロナウイルス感染症の世界的蔓延に伴い、各国・地域において、配送の停止や遅延が発生しております。


DHLでのおおよそのお届け日数

アジア : 4〜6日 

北米・オセアニア : 5〜7日 

ヨーロッパ : 5〜7日
(各国の情勢により遅れる事もございます)

*通関の際に関税、輸入税、通関手続き料金が課せられる場合がございます。
これらは受取人のご負担となりますので受け取り時にお支払いください。
*関税、輸入税等は国ごとに異なるため受け取られる国の税関へお問い合わせください。

Delivery

■ International shipping
Your order will be shipped by DHL. 
Items that are in stock will be shipped after your payment is confirmed and within five business days after you have placed the order.
In case that it may take more than five days before shipment, notification will be posted on the website.
Individual notifications will be sent for delivery dates for items that are not in stock or custom-made.
If you have questions, please email emamima before you place an order.

*Some items are restricted or prohibited to be sent by DHL according to the country of delivery. English

Temporary Suspension of Acceptance of Delivery Services for Certain Regions/Countries

Due to the coronavirus pandemic, international deliveries to certain destinations are temporarily suspended or may be delayed. 

Approximate delivery dates required for DHL.

Asia: 4 to 6 days
North America and Oceania: 5 to 7 days
Europe: 5 to 7 days
(There may be delays according to issues or situations in a country)

*Your purchase may be subject to custom duties and charges or import tax upon customs clearance into your country. Please be aware that these extra charges are to be born by the buyer. The charges will be different for each country. Please contact the customs office of your country for more information. 

返品・交換

作品は1点ずつハンドメイドで制作しており、個体差が有るため表記の寸法には若干の誤差が生じる事があります。
写真は撮影の状況により実物の色、形とは多少違いがある場合もございます。
商品に欠陥がある場合を除き、基本的には返品、交換には応じておりません。
ご不明な点が有れば商品購入前にemamimaまでメールでお問い合わせください。

返品・交換はemamimaのe-boutique で購入された商品のみ対応いたします。
商品到着後3日以内にメールでご連絡ください。

交換・返品対象   
・商品到着時に破損していた
・ご注文と違う商品が届いた場合
同じものをご用意できる場合は交換、できない場合は返金させていただきます。

交換・返品できないもの 
・一度着用された商品
・オーダーをいただいて制作した商品
・セール商品
・到着後に傷がついたり破損した場合

Returns


Because each piece is handcrafted, there may be a slight difference from the measurements on the website.
Due to the conditions when the items were photographed, actual color and shape may vary slightly than what appears online. Except for faulty items, emamima does not generally accept returns or exchanges.If you have questions, please email emamima before you place an order.

Emamima will accept exchange or return of the products purchased from the e-boutique for the following:
・The item arrived damaged.  
・The item is not what you ordered.
Emamima will offer an exchange if the same item is available or a refund if same item is unavailable.
Emamima will not accept exchange or return of the following:
・The item is not unworn.
・The item is custom-made.
・The item was purchased on sale.
・The item was damaged or broken after the arrival.




メールマガジンを受け取る

新商品やキャンペーンなどの最新情報をお届けいたします。